האם צריך אתר אינטרנט כדי ליצור דף נחיתה?
שאלה שאני נתקל בה יותר ויותר היא: האם אתה צריך אתר כדי ליצור דף נחיתה?
למעשה, לא צריך אתר כדי ליצור דפי נחיתה! אפשר להשתמש בספק תוכנת דוא"ל כמו ConvertKit כדי ליצור דף נחיתה אותנטי, עם כתובת URL ללא אתר אינטרנט. זה ייראה כמו אתר אינטרנט אבל יתארח ויעוצב באמצעות השירות והתבניות שלהם.
כאן, אני אסביר כיצד אני יוצר דפי נחיתה מרתקים ואינטראקטיביים עבור העסק שלי מבלי שאצטרך לגעת באתרים שלי. בואו ניכנס לזה.
אם יש לכם קהל עוקבים גדול בפייסבוק, אינסטגרם או שיש לך דף פייסבוק של העסק שדרכו את רוצה לפרסם אתם בטח תוהים איך אפשר למנף את העוקבים של התוכן המקוון שלכם להכנסה, איך לעשות פרסום בפייסבוק ולהפנות לדף שיספר עליכם הכל וייתן להם הזדמנות להשאיר פרטים.
אם יוטיוב, פייסבוק או אינסטגרם הם הסביבה הטבעית שלכם כיוצרי תוכן או בעלי עסק, ייתכן שתרצו להימנע מכל הטרחה וההוצאות של יצירת אתר אינטרנט מלא.
עם זאת, עבור פרויקטים של מונטיזציה או גיוס לקוחות, ייתכן שתזדקקו לדף נחיתה, שבו הקהל או המבקרים שלכם יכולים להירשם להצעות תוכן או עסקאות נוספות שאתם מקדמים.
קודם כל, מה זה דף נחיתה?
דפי נחיתה הם דפי אינטרנט עצמאיים המשמשים בדרך כלל למטרות קידום מכירות או השגת לידים (ליד: פרטים של מתעניין במוצר או בשירות שלכם).
המבקרים מופנים לדפי נחיתה כתוצאה מחיפושים מקוונים, לחיצה על קישור במדיה חברתית, בתגובה לשיווק בדוא"ל או אפילו בפרסום ממומן בפייסבוק, אינסטגרם, גוגל ועוד. שלא כמו אתרים שלמים או בלוגים רגילים, דפי נחיתה הם מאוד ממוקדים ותכליתיים והם מתוכננים ליצור לידים, מנויים או מכירות; המיקוד והיעילות הוא מה שגורם לבעלי עסקים ומשווקים דיגיטליים מכל הסוגים לרצות להיות מסוגלים להשתמש בהם.
מדוע דפי נחיתה חשובים לעסק שלך?
דפי נחיתה הם כלי רב תכליתי להפליא להתנסות במגוון קמפיינים ורעיונות שיווקיים. אתם יכולים להגדיר דפי נחיתה באופן זמני או קבוע אם הם עושים את עבודתם היטב.
כמשווק עסקים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל, אני משתמש בדפי נחיתה עבור לקוחות שמעוניינים ביותר פניות, פניות יותר ממוקדות ואפילו לקוחות שפשוט רוצים ליצור רשימת תפוצה לשיווק במייל (עוד כלי שיווקי חזק שנדבר עליו בפעם אחרת).
על ידי שימוש בדפי נחיתה הנפרדים מהאתר שלי, אני לא מסתבך עם ה-SEO של האתר הראשי שלי. אני יכול להתנסות והתחומים העיקריים שבהם אני עוסק אינם נפגעים.
אם אתה חכם בשימוש בדפי נחיתה אתה באמת יכול לבנות את המותג המקוון שלך וגיליתי שהם אחת הדרכים הטובות ביותר להביא אנשים להצעה או להצעת הערך שלך ולגרום להם לפעול.
הסיבה לכך היא שדפי נחיתה ממוקדים ב-100%. למבקרים שלך אין את הסחת הדעת של ניווט באתר, מיליון חלונות קופצים, טקסט ארוך, או קישורים יוצאים שירחיקו אותם מהדף.
עם דפי נחיתה, הכל עניין של המרה!
לפי HubSpot, לדף הנחיתה הממוצע יש יחס המרה של 9.7%, שזה די טוב, ולדפי נחיתה מבוססי טפסים יש יחס המרה של עד 23%!
אז ברור שדפי נחיתה יכולים לעשות הרבה טוב לשורה התחתונה שלכם. דפי נחיתה כל כך מוצלחים שלמעשה, חלק מהמשווקים ממליצים על כך כדרך הפעולה העיקרית לשיווק מיזם מקוון.
אז אתם בטח מבינים למה יצירת דפי נחיתה יכולה להיות שווה את ההשקעה בזמן ובכסף.
עם התוכנות הרבות הקיימות כיום בשוק אפשר ליצור דף נחיתה נהדר ללא אתר צמוד וללא עלות גבוה (לפעמים אפילו בחינם), כך שבעצם אין שום דבר שימנע ממכם לנסות זאת.
מהן האפשרויות ליצירת דפי נחיתה ללא אתר אינטרנט?
עכשיו זה הזמן המתאים ביותר להתחיל ליצור דף נחיתה אחד, עצמאי, שכן האפשרויות לעשות זאת בגימור מקצועי הולכות וגדלות ללא הרף.
להלן שלוש שיטות מפתח ליצירת דפי נחיתה ללא אתר שתוכלו לנסות:
1. מיקרו-אתרים: מיקרו-אתרים הם עמוד בודד או אשכול קטן של דפים שיש להם דומיין. הם ממותגים במלואם אך אינם ניתנים לניווט ומתוכננים להוביל את הלקוחות שלכם לנקוט בפעולה ספציפית. אתרים אלה משמשים לעתים קרובות לצד אתר ראשי או חשבון מדיה חברתית עבור מסעות פרסום ספציפיים. הם לרוב זמניים ויוסרו לאחר שהקמפיין שהם שימשו לו יסתיים.
2. בונה דפי נחיתה: הפופולריות בשיווק באמצעות דפי נחיתה הוביל למגוון רחב של תוכנות לבניית דפי נחיתה. מעבר על כולם הוא מעבר לתחום המאמר הזה, אבל לרובם המוחלט, אין צורך לדעת קוד, הקלה לאנשים כמוני שאין להם רקע בפיתוח אתרים. אפליקציות לבניית דפי נחיתה, כוללות בדרך כלל עיצוב באמצעות גרירה ושחרור או מגוון רחב של תבניות שניתן לשנות, למתג, ולהוסיף טקסט ותמונות בקלות רבה. רבים מהאתרים הללו יארחו עבורך את דף הנחיתה שלך עם כתובת URL ייעודית, כלומר כל מה שאתה צריך כדי להעביר את המסר שלך שם נמצא במקום אחד.
3. ספקי תוכנות דוא"ל: הדרך האהובה עלי שכן הכל נמצא במקום אחד ואמין. אני משתמש בתוכנה בשם ConvertKit אבל קיימות מגוון עצום של תוכנות דומות כך שכל אחד יוכל לבחור לפי ההעדפות והתקציב שלו. מכיוון שדפי נחיתה משמשים לעתים קרובות לרישום מנויי דוא"ל, הגיוני לחלוטין שספקי שירותי דוא"ל מתעסקים בשני קצוות השוק על ידי מתן הפלטפורמות ליצירת מגוון דפי נחיתה חכמים. על ידי שימוש ב-Mailchimp, AWeber ו-ESPs אחרים כדי ליצור את דפי הנחיתה שלך, אתה גם נהנה מהתוכנה האנליטית החזקה שלהם המאפשרת לך לקבל תובנות לגבי האופן שבו מבקרים מקיימים אינטראקציה עם דף הנחיתה שלך וכיצד ניתן לשפר אותו.
3 טיפים קצרים לדף נחיתה מנצח
במאמר אחר נדבר על 7 הצעדים הפשוטים לבניית דף נחיתה באמצעות שירות של ספק דוא"ל, ונסיים כאן ב – 3 טיפים ליצירת דף נחיתה מנצח:
- שמרו על פוקוס. דפי נחיתה שונים מאתר שלם או בלוגים. בדפי נחיתה חשוב להתמקד בשורה התחתונה והמבקרים שלך יודו לך על ששמרת על פוקוס, סיפקת את המידע החיוני בלי להתפזר ועזרת להם לקבל את ההחלטה האם המוצר או השירות שלך מעניין אותם מספיק כדי להשאיר פרטים או אפילו לבצע רכישה.
- שמור על מיתוג עקבי. יש להשתמש במיתוג שלך שבו אתה משתמש במקומות אחרים בדפי הנחיתה כדי שמבקרים שמכירים את התוכן המקוון שלך יוכלו לזהות במהירות שדף הנחיתה הוא שלך.
- לא להפסיק לבדוק ולבחון מה עובד הכי טוב. בדפי נחיתה מה שחשוב זאת התוצאה, אז אל תפחדו לשנות ולבחון את הדפים שלכם כדי לשפר את יחס ההמרה שלהם.
לסיכום
מקווה שאחרי שקראתם פוסט קצר זה הבנתם את ההבדל בין דף נחיתה לאתר שלם, למה כדאי לבעלי עסקים ומשווקים דיגיטליים להשתמש בהם ומה הדרכים שניתן להקים כבר היום את דף הנחיתה הראשון שלכם בקלות, במהירות ובזול.
רוצים שאעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל?
השאירו פרטים ואחזור אליכם