תהליך העבודה בגוגל
✅ הכרות עם העסק וחקר ביטויי חיפוש רלוונטיים לעסק.
❇️ אפיון הקמפיין האופטימלי. בגוגל הרבה סוגי קמפיינים: חיפוש, שופינג, מדיה, ועוד. לאחר ההכרות והחקירה הראשונית אוכל לדעת מה הקמפיין הטוב ביותר להתחיל איתו למיקסום התוצאות מהתקציב שלך.
📈 יצירת הקמפיין, מודעות ואופטימיזציה ♻️על בסיס יומי כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

יתרון בלתי הוגן על המתחרים
האם מתאים לעסק שלכם לפרסם בגוגל
חשוב להבין שכדי לפרסם בגוגל חשוב שיהיה דף נחיתה או אתר.
מבחינת סוגי העסקים שמתאים להם לפרסם בגוגל, חשוב שהשירותים או המוצרים שלכם זה משהו שאנשים מחפשים. אם יש לכם מוצר חדשני שאף אחד לא שמע עליו אז רוב הסיכויים שגם לא יחפשו אותו.
אבל אם יש לכם מוצר/שירות שאנשים מחפשים, וזה יכול להיות הכל מרופא שיניים, ביטוח, מאמן כושר, חנות בגדים, תכשיטים … בקיצור כל מה שאנשים מחפשים, אז גוגל יתאים לכם גם בתקציבים קטנים.
מה עוד חשוב לדעת על פרסום איתי בגוגל?
עוד כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים:
מה הם דמי הניהול לקמפיינים בגוגל?
דמי הניהול הנם 1200 או יותר, כאשר זה תלוי בתחום, בתקציבים ובמורכבות הקידום.
הממוצע הוא 1600, כאשר חלק מהחברות גם דורשות התחייבות לשלושה חודשים, חצי שנה או אפילו שנה.
יש כאלה שגם מחייבות על עלות הקמה חד פעמית במקרים שונים (אני לא מחייב על כך!)
איך קובעים את המחיר לקליק?
רוב הקמפיינים התשלום יהיה לפי קליקים. אז מה המחיר לקליק?
המחיר לקליק תלוי בתחום, באיזור, ובעוד גורמים אבל בגדול זה בעיקר תלוי במתחרים.
שיטת הפרסום בגוגל היא מכרז, מה שאומר שככל שאתם או המתחרים מוכנים לשלם יותר על כל קליק, ככה המחיר עולה.
אבל זה לא הגורם היחיד! יכול להיות שאתם תשלמו פחות לכל קליק אבל תופיעו לפני.
הסיבה היא שחוץ מהמחיר שאתם מוכנים לשלם, המחיר שתשלמו בפועל יכול להיות נמוך יותר ותלוי באיכות המודעה, איכות דף הנחיתה, המילים שבחרתם ועוד גורמים רבים.
אבל עדיין ככל שהתחום יותר תחרותי ועלות השירות גבוה יותר המחיר לקליק יהיה בד"כ גבוה יותר (לא תמיד).
ממה מורכבת עלות הפרסום בגוגל לעסקים?
עלויות הפרסום מתחלקות לשניים:
- תשלום למקדם/חברת הפרסום.
- תשלום לגוגל עבור קליקים או חשיפות (לפי מטרות הקמפיין)