|

קמפיין מעורבות בפייסבוק, למה הוא יכול יותר להזיק מלהועיל?

כאשר מפרסמים בפייסבוק יש אפשרות לבחור בין 11 מטרות. אחת מהן היא קמפיין מעורבות כאשר ברירת המחדל ומה שהרוב בוחרים היא מעורבות בפוסט או בדף.

נשמע כמו מטרה טובה שיכולה להביא לכם קהל שאתם מעוניינים בו, לא?

נשמע טוב, לא?

אז למרות שזה יכול להיות המקרה, מה שקורה פעמים רבות שחלק מהתגובות לא חיוביות. זה יכול להיות תלונות על השירות, אימוג'י עצבני ואפילו גרוע מכך.

האלוגריתם של פייסבוק רואה תגובות ודואג לחשוף את המודעות לעוד אנשים שדומים לאלה שהשאירו תגובות, גם תגובות שליליות וככה בעצם יכול לקרות מצב, וגם קורה הרבה פעמים, שבמקום להועיל המפרסם מזיק לעצמו.

הנה מה שפייסבוק עצמו אומר:

אז כמו שניתן לראות המעורבות יכולה להיות מכל סוג, חיובית או שלילית!

הדבר יכול להשפיע על קמפיינים אחרים בחשבון מודעות. ככה שאם יש לכם גם קמפיין עם מטרת המרות, לפחות בהתחלה פייסבוק יביא לכם אנשים שדומים לאלה שהשאירו תגובות בקמפיין מעורבות, גם כאלה שהשאירו תגובות שליליות. נכון שבסוף פייסבוק ילמד איזה קהל מבצע המרות בקמפיין המרות ואיזה לא, אבל למה לבלבל את פייסבוק ולבזבז ככה זמן וכסף?

אז אם אתם בכל זאת רוצים להשתמש בקמפיין עם מטרת "מעורבות", שימו לב האם יש הרבה מעורבויות שליליות, אם אתם רואים שזה המצב אז כבו את הקמפיין ופשוט השתמשו במטרה אחרת מ – 11 מטרות הקמפיין שפייסבוק מציע.

רוצים שאעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל?

השאירו פרטים ואחזור אליכם

יצירת קשר

Similar Posts