שיווק לקוסמטיקאיות בפייסבוק ואינסטגרם
התחרות בשוק היופי גדולה ולא קל למצוא היום לקוחות בין אם את קוסמטיקאית ותיקה עם קליניקה מוכרת ואפילו יותר אם רק התחלת או שאפילו את מנהלת עסק בתחום היופי מהבית.
אין ספק שהלקוחות שבאות מהמלצות של לקוחות קיימות הן הלקוחות האידיאליות, או מה שנקרא "קהל חם", אבל בשלב כלשהו את מבינה שאי אפשר לבנות עליהם ושאם את רוצה שהעסק יפרנס אותך בכבוד ויגדל ויתרחב אז את צריכה להרחיב את מעגל הלקוחות שלך.
פעם יכולת לפרסם פוסט בפייסבוק ואם היו לך מספיק עוקבות אחרי הדף או הפרופיל שלך היית מקבלת חשיפה גדולה ואפילו פניות.
הבעיה שפייסבוק הבין כבר מזמן שכדי לעשות כסף והרבה הוא צריך שאנשים יפרסמו בתשלום, ולכן היום כל פוסט שאת מעלה בדף שלך יחשף במקרה הטוב לבין 5 ל 10% מאלה שעשו לך לייק לדף.
אז אם את רוצה חשיפה ולקוחות חדשות, הדרך המהירה והטובה ביותר לעשות זאת היא עם פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם.
בשביל לעשות זאת לא צריך הרבה יותר מדף פייסבוק וחשבון מודעות, אבל דווקא בגלל שזה כל כך קל צריך להזהר.
מי שלא יודעת איך לבנות את כל הקמפיין השיווקי בפייסבוק בצורה נכונה יכולה למצוא את עצמה מוציאה אלפי שקלים שהולכים לפייסבוק בלי לראות מזה תוצאות, אפס לקוחות חדשות או קרוב לאפס.
כדי לפרסם בצורה נכונה ויעילה בפייסבוק, כך שתשיגי לקוחות חדשות והרבה, צריך לתכנן מראש כמה דברים:
- ההצעה השיווקית שלך.
- בניית הקמפיין, שזה אומר מציאת הקהל הרלוונטי בין אין סוף האפשרויות שיש בפייסבוק, כתיבת המודעה שתגרום ללקוחה הפוטנציאלית להשאיר פרטים וכמובן גרפיקה שתגרום לה לעצור על המודעה בכדי לקרוא אותה.
- מענה וסגירה של המתעניינות.
עם שיווק נכון וחכם כל שקל שתוציאי על פרסום בפייסבוק יחזיר את עצמו פי 10 ואפילו יותר.
שיווק קוסמטיקאיות באינטרנט – לידים לקוסמטיקאיות
לידים זאת המילה של המשווקים לפניות. כל ליד זה בעצם מתעניינת שהשאירה שם וטלפון אחרי שראתה את המודעה שלך בפייסבוק שלה בין התמונות של החתולים, ילדים או נכדים שהחברים שלה בפייסבוק פרסמו.
אז בעצם המודעה שלך צריכה להתחרות על תשומת הלב עם כל הפוסטים, התמונות והוידאו שרצים לה בפיד.
כדי שיהיה לך סיכוי גבוה יותר להצלחה את צריכה שלושה דברים:
- שלקוחות פוטנציאליים בלבד יראו את המודעה. אם את עושה לק ג'ל אז את לא רוצה שגברים יראו את המודעה, זה ממש לא מעניין אותם.
- שהמודעה תמשוך את העין ותגרום לה לעצור.
- שמה שאת מציעה יהיה מספיק מפתה בכדי שהיא תשאיר פרטים.
אם הצלחת לעשות את כל שלושת הדברים האלה אז תקבלי פניות רלוונטיות והמטרה שלך היא לחזור אליהן כמה שיותר מהר ולסגור אותן לפחות לטיפול הכרות איתך ועם המקום.
אם רק התחלת או שלא עשית שיחות מכירה בעבר מן הסתם בהתחלה זה יהיה יותר קשה אבל תגלי שאת משתפרת בכך הרבה יותר מהר ממה שציפית.
לאחר שבנית קמפיין שמביא לך פניות רלוונטיות את לא יכולה לנוח על זרי הדפנה, כל קמפיין דורש תחזוקה ושיפור אחרת תגלי שבאיזשהו שלב הוא פשוט כבר לא עובד ורק מבזבז לך כסף.
כמנהל שיווק שעובד עם לקוחות קטנים ובינוניים אני יודע איך לבנות את הקמפיין המנצח, איך לשפר אותו בצורה מתמדת ולגרום לו להמשיך ולהביא לך זרם של פניות רלוונטיות שיהפכו ללקוחות משלמות.
אם את מעוניינת לשמוע עוד ולראות איך אני יכול להקפיץ את העסק שלך לרמה הבאה את מוזמנת להשאיר פרטים.
בהצלחה!
רוצים שאעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל?
השאירו פרטים ואחזור אליכם