|

למה 90% מהמודעות בפייסבוק של עסקים קטנים ובינוניים נכשלות?

לאחר קידום ועזרה למאות בעלי עסקים בקידום העסק, בין אם זה שירות, מוצר אחד או מגוון, אני יכול לומר שהדבר הכי חשוב בפרסום בכלל אבל בפייסבוק בפרט זאת ההצעה שלכם.

מה הכוונה?

השירות או המוצר שאתם רוצים למכור חייב להיות יותר טוב משל המתחרים, בייחוד אם אתם עדיין לא מוכרים בתחום או פחות מבוססים.

אחת מהטעויות העיקריות שאני רואה אצל בעלי עסקים שמפרסמים היא להסתכל מה המתחרים עושים ולעשות אותו דבר.

למה זאת טעות?

כי כדי לגבור על המתחרים לא מספיק לעשות כמוהם אלא צריכים להיות יותר טובים מהם, להציע משהו יותר טוב מבחינת שירות מחיר או משהו אחר (בהמשך נעבור על 7 טכניקות פשוטות שאפשר לבחור מהן כדי לעשות בדיוק את זה).

חשוב שתבינו שכדי להיות מעל האחרים ולמשוך את תשומת הלב, ההצעה שלכם צריכה לבלוט בפייסבוק מהבחינה הזאת. הצעה מפתה ואמיתית בהתחלה היא המפתח, ובלי זה תמונות, וידאו וטקסט לא יעזרו ולא משנה כמה הם טובים!

כמובן שברגע שיש לכם מותג שאנשים מכירים המשחק משתנה, כי אז זה אומר שאנשים מכירים וסומכים עליכם, אבל כל עוד אתם לא שם, אתם פונים בעצם לאנשים שלא מכירים אתכם ולכן אתם צריכים להציע יותר מהמתחרים שלכם כדי שהם יסכימו לנסות אותך.

אין קמפיין מבריק שיכפר על הצעה לא טובה או לא מושכת.

7 דרכים ליצור הצעה טובה יותר משל המתחרים

  1. מוצר טוב יותר. אם יש לכם שירות אז להראות שהשירות שלכם טוב יותר ומייצר תוצאות טובות יותר. אם זה מוצר, אז להראות למה המוצר שלכם איכותי יותר משל המתחרים. אם זה שירות אז אולי אתם זמינים ועובדים יותר מהמתחרים, בשעות נוחות יותר לאמהות עובדות למשל או לאנשי עסקים שזמינים רק בשעות הערב המאוחרות.
  2. מחיר טוב יותר. אין מה לעשות, לפחות כל עוד לא מכירים אתכם הנחה מסוג כלשהי יכולה להיות אופציה טובה עבורכם.
  3. מוצר חדירה. בהמשך לסעיף 2, אולי יש לכם מוצר זול יותר שאתם יכולים לתת אפילו במחיר עלות או עם רווח קטן רק כדי שאנשים ינסו אתכם. זה יכול להיות טיפול הסרת שיער למשל על איזור קטן ללא עלות כדי שיגיע אליכם להתנסות, או מדריך חינמי שיכניס אנשים לרשימת תפוצה שלכם בכדי שתוכלו לשלוח להם מיילים שיווקיים.
  4. תמיכה טובה יותר במוצר או שירות שלכם. זה יכול להיות אחריות לשנה שלמה אם המתחרים נותנים רק חצי שנה או קבוצת וואטסאפ ששם אתם עונים על שאלות שיש ללקוחות שלכם. הרבה אנשים חוששים שהם יקנו מוצר או אפילו מדריך כלשהוא ואח"כ הם יהיו לבד אם יש בעיה עם המוצר / שירות. תמיכה וליווי גם לאחר הקנייה ירגיע חשש זה.
  5. אפשרויות תשלום נוחות יותר. יש עסקים שלמים שזה המודל שלהם. תוכנית התשלומים שלהם כ"כ טובה שפשוט קל ונוח לקנות מהם (טוב למוצר או שירות יקר יחסית).
  6. חבילה שימושית. זה יכול להיות טוב למוצרים או שירותים למתחילים. אם למשל אתם חנות חיות אז אולי תציעו את הערכה המושלמת לבעלים לגור כלבים או חתולים חדש. מה שטוב בזה היא העובדה שזה מפחית חוסר וודאות ובלבול עם שאלות כמו "מה לקנות?", "איפה להתחיל?" וכן הלאה שמתעוררות אצל הלקוח הפוטנציאלי והמבולבל שלכם. וכמובן, כאשר מוכרים ערכה, אפשר לתת מחיר יותר טוב כי יש שם הרבה דברים.
  7. עיצוב טוב יותר. אולי בתחום שלכם אין הרבה מה לשפר מבחינת איכות, אחריות וכדומה, אז אולי אפשר ליצור עיצוב טוב יותר שימשוך את העין וייתן לכם את הייחודיות שלכם.

מקווה שהרשימה של 7 דרכים לגבור על המתחרים עזרה לכם. אז עכשיו פשוט תשבו עם עצמכם, עם השותפים או עם המשפחה ותחשבו מה מהרשימה הזאת רלוונטי אליכם, כאשר תמצאו את זה עשיתם את הצעד הראשון אבל החשוב להצלחה.

אם אתם צריכים עזרה עם השיווק והפרסום בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל, מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות ואחזור אליכם לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות.

רוצים שאעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל?

השאירו פרטים ואחזור אליכם

יצירת קשר

Similar Posts