מאפרת מנוסה שרצתה להתרכז באיפור כלות בלבד בלי להתפשר על המחיר

סקירת לקוח / פרויקט

מאפרת שמתמחה באיפור כלות ואיפור ערב.

המוצר: איפור ליום החתונה כולל ליווי וטאצ'ים אחרונים באירוע עצמו

קהל היעד היה כמובן כלות לעתיד.

האתגר היה לאתר את הכלות במהלך החיפוש שלהן אחר המאפרת, תהליך שיכול לקחת עד כמה חודשים לפני האירוע.

הלקוחה פנתה אלי לאחר שלא הצליחו להגיע לקהל היעד עם המשווק הקודם. רוב הלידים היו לא רלוונטיים.

אתגרים

הלקוחה שהנה מאפרת מוכשרת ועובדת בתחום שנים רבות, רצתה להתמקד באיפור כלות שהוא מוצר פרימיום.

הקושי המרכזי היה להגיע לבנות שמחפשות איפור ליום הגדול גם כמה חודשים לפני האירוע ומוכנות להגיע לפגישת תיאום ציפיות אצל המאפרת שהסטודיו שלה בדרום. מכיוון שמדובר במאפרת נחשבת המחיר שלה לא מן הזולים, והיא פונה לנשים שמחפשות איכות והמחיר פחות משחק אצלן תפקיד.

פתרון / אסטרטגיה

כדי להגיע ולשכנע את הנשים להשאיר פרטים הצענו בשלב הראשון סוג של פיתוי: שיחת תיאום ציפיות ואיפור של העיניים ללא עלות בפגישה הראשונה, שבה הנשים כבר יוכלו לסגור עם המאפרת.

זה היה משולב עם וידאו של לקוחות קודמות שהמליצו בחום ותמונות בכמה פורמטים, כולל קרוסלה, סרטונים מתחלפים וסרטונים בסגנון טיק-טוק.

במקביל הכנתי קמפיין נוסף של סרטונים כדי לבנות קהל של בנות שצפו ביותר מ 50% מהסרטונים. על בסיס הקהל הזה עם סינונים נוספים בניתי קהל דומה (lookalike)  ואכן, מהקהל הנוסף שבניתי הגיעו לידים איכותיים וזולים יותר.

בנוסף, חילקתי את הקמפיין לקהלים נוספים לפי תחומי עניין ומאפיינים אחרים, את קבוצות המודעות שעבדו טוב השארתי והעלתי להן תקציב ואת האחרות כיביתי.

תוצאות

148 לידים במחיר ממוצע של כ – 54₪, מתוכן אחוזי סגירה של פגישה כ – 30%.

זאת לעומת כמעט 0 לידים רלוונטיים עם המשווק הקודם.

!אל תחכו

צרו קשר לשיחת ייעוץ ללא עלות