מה זה הפיקסל של פייסבוק?
הפיקסל של פייסבוק זה "חתיכת" קוד קטנה ואישית שפייסבוק נותן לכם כדי לשים באתר שלכם.
ההתקנה פשוטה יחסית, ומהרגע שהקוד מותקן אצלכם באתר הוא "מדבר" עם החשבון מודעות שלכם בפייסבוק ומעביר לו את הפרטים (בצורה אנונימית) של כל מי שנכנס לאתר שלכם, ואפילו לאיזה עמודים הוא נכנס ומה הוא עשה שם.
ככה שאם גולש נכנס לאתר שלכם, הסתכל על מוצר, הוסיף אותו לעגלת הקניות ו… יצא בלי לקנות, אתם יכולים ליצור מודעות בפייסבוק שיוצגו לאותו גולש שנכנס ולא קנה. המודעות יכולות להיות של המוצר שהסתכל עליו, של מוצרים דומים וכן הלאה.
השמיים הם הגבול!
תהליך זה נקרא "רימרקטינג" – שיווק מחדש בעברית.
והיופי הוא שמי שכבר היה אצלכם באתר, אפילו אם לא קנה כלום, יש סיכוי הרבה יותר טוב שהוא יקנה בפעם השנייה, השלישית או הרביעית שיראה את המודעות שלכם, למה? כי זה שהוא כבר ביקר אצלכם מראה שהוא כן מעוניין אבל צריך עוד שכנוע.
וזה לא נעצר כאן! פייסבוק יכול לעזור לכם למצוא, באמצעות הפיקסל ששמתם באתר שלכם, אנשים דומים לאלה שביקרו באתר שלכם, וככה לעזור לכם למצוא קהל גדול יותר עם סיכוי גדול יותר לרצות את השירות או המוצר שלכם.
רוצים שאעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל?
השאירו פרטים ואחזור אליכם