פרסום ממומן בפייסבוק, מה זה אומר ואיך זה יעזור לכם להביא יותר לקוחות?
פעם אם היה לכם דף פייסבוק לעסק עם מלא עוקבים ולייקים אז כל פוסט שהייתם מעלים שם על מבצע או מוצר חדש לעסק היה נראה ע"י 50% לפחות מהעוקבים שלכם.
אבל כיום זאת הסטוריה רחוקה. פייסבוק מזמן הבינו שהדרך הכי מהירה וטובה לעשות כסף והרבה זה לגרום לנו לשלם על פרסום. מה זה אומר?
זה אומר שכיום אם לדוגמא יש לכם דף עם 10,000 עוקבים ותעלו שם פוסט על המבצע המיוחד שיש לכם לסופ"ש הקרוב, אז סביר להניח שבמקרה הטוב 100 אנשים יראו את הפוסט שלכם.
אז כן, כדי שיראו את העסק שלכם לקוחות פוטנציאלים צריך לשלם לפרסום.
החדשות הטובות הן שהפרסום בפייסבוק הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג הרבה חשיפה במחיר סביר ואם אתם יודעים מה אתם עושים אז להפוך את החשיפה הזאת ללקוחות משלמים.
עוד חדשות טובות הן שכאשר אתם מפרסמים בפייסבוק אתם יכולים להחליט שאת הפרסום שלכם יראו גם באינסטגרם ששייכת לפייסבוק.
למי מתאים הפרסום בפייסבוק?
הפרסום מתאים לכל עסק, גדול וקטן, ארצי או מקומי.
תקציב הפרסום היומי יכול להיות מ- 30₪ ליום ועד מאות ואלפי שקלים.
בניגוד לפליירים, שלטי חוצות, מקומונים ופלטפורמות אחרות הפרסום בפייסבוק יכול לתת לכם במחיר נמוך בהרבה יחסית לאפשרויות האחרות חשיפה עצומה של עשרות אלפי ואפילו יותר גולשים בחודש, ולא סתם גולשים אלא כאלה שיש יותר סיכוי שיהפכו ללקוחות שלכם.
פייסבוק יודע לעזור לכם למצוא את האנשים הרלוונטים ולשפר את החיפוש והמציאה שלהם תוך כדי הפרסום.
הפרסום מתאים לכל מטרה, לקוסמטיקאית שרוצה עוד לקוחות, לאתר אי-קומרס שרוצה קניות און-ליין, לעו"ד, יועצים, מאמני כושר, חנויות רהיטים, בתי ספר וסדנאות שונות ובעצם לכל עסק שרוצה עוד לקוחות.
אז אחרי שהבנו מה הפרסום בפייסבוק יכול לעשות בשבילנו, ולמי הוא מתאים, בואו נראה איך עושים את זה בצורה הנכונה והטובה ביותר:
הכרת המוצר והשירות
חייבים להכיר לא רק את המוצר או השירות שלכם אלא מה התועלת העיקרית שלו ללקוחות שלכם.
ניתוח והכרת קהל הלקוחות שלכם
מי הלקוחות שלכם כיום? אם אתם עסק חדש אז מי הלקוחות האידיאליים שלכם?
יצירת המודעות והמסרים השיווקיים שיניעו לפעולה את הקהל שלכם
זה אומר כתיבת הטקסט בצורה המשכנעת ביותר ועיצוב גרפי תוך שימוש בתמונות וסרטוני וידאו שימשכו את הצופים להשאיר פרטים, לבצע רכישה, להכנס לאתר או כל פעולה שאתם רוצים.
מעקב ואופטימיזציה
לאחר שיצרתם את המודעות והקמתם את הקמפיין מגיע החלק החשוב: מעקב ושיפור. היופי בפרסום בדיגיטל היא היכולת שלכם לדעת תוך זמן קצר מה עובד יותר, מה עובד פחות, מה צריך לשפר ואיך. איך עושים את זה? פייסבוק מספק לנו את כל הנתונים החשובים: חשיפות, הקלקות, המרות הכל מפולח לפי קהלים ומודעות ספציפיות.
לנו רק נשאר לנתח את הנתונים ולשפר.
אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים להשאיר פרטים, אנו מספקים חבילות פרסום בפייסבוק ואינסטגרם שמתאימות לכל עסק, ובכל תקציב.
רוצים שאעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל?
השאירו פרטים ואחזור אליכם