מרפאת שיניים שחיפשה להגדיל את מספר המטופלים במהירות

סקירת לקוח / פרויקט

מי הלקוח? מרפאת שיניים ברמת גן

מה הם מוכרים? מגוון טיפולי שיניים כולל השתלות, יישור שיניים, הלבנות וטיפולים מורכבים.

למי הם מוכרים? מכיוון שמדובר במרפאה עם ניסיון רב והתמחות בטיפולים מורכבים, קהל היעד שלה הוא לא רק ר"ג אלא כל אזור המרכז.

מה הם היו צריכים לעשות? היו צריכים מישהו שידאג לכמות לידים גבוה ורלוונטית לטיפולים מורכבים. יש להם קידום אורגני טוב אבל הם רצו קידום ממומן שיביא הרבה תוצאות טובות ומהר. תפקידי היה ראשית לבנות להם תוכנית קידום ממומן ולאחר מכן יישום התוכנית בתחילה בפייסבוק ואינסטגרם ולאחר מכן גם בגוגל.

אתגרים

ללקוח קידום אורגני מעולה בפייסבוק ואינסטגרם, אך זה לא הספיק ליצירת זרם לקוחות חדשים שכל מרפאת שיניים זקוקה לה (ראו את הפוסט: 10 רעיונות מוכחים למרפאות שיניים לזרם קבוע של מטופלים חדשים).

הלקוח הבין שהוא חייב תוצאות ומהר ולכן הוא שכר אותי ליצירת וניהול קמפיינים ממומנים. לפני כן הפרסום שלו היה לא ממוקד ולא הצליח לגרום לאנשים להשאיר פרטים בכמויות מספקות.

פתרון / אסטרטגיה

הדבר הראשון שעשיתי היה לנתח ולהשתמש בנתונים מהמודעות הממומנות שהיו באתר ולא הביאו תוצאות.

במקביל דיברתי עם הלקוח ומנהלת המשרד כדי להבין מי המטופלים האידיאליים שלהם מבחינת הטיפול הנדרש, וגם מי כרגע רוב המטופלים שלהם.

סרקתי את דף הפייסבוק והאינסטגרם שלהם לתמונות, וידאו והמלצות מלקוחות בכדי להכיר את הקהל שלהם וכמובן גם לצורך שימוש בקמפיינים עצמם.

לאחר מכן בניתי שני קמפיינים במקביל.

הראשון עם תקציב קטן שעשה שימוש בסרטון תדמית קצר ומקצועי שהמרפאה יצרה בעבר. המטרה כאן היתה "לצבוע קהלים" שזה בעצם אומר לתת לפייסבוק למצוא עבורי את אותם אנשים שצפו מעל לאחוז מסויים מהסרטון.

מאותם אנשים יצרתי קהלים דומים וסיננתי אותם לפי אזורים גיאוגרפיים ועוד מאפיין שהיה חשוב ללקוח.

במקביל העלתי קמפיין לידים ממוקד לשירותים שהיה חשוב ללקוח לקדם ושלגביהם היו לו גם הרבה תמונות, סרטונים והמלצות מלקוחות שלאחר עריכה עשיתי בהם שימוש.

בקמפיין זה יצרתי קהלים "קרים" לפי תחומי עניין ועוד מאפיינים וקהלים "חמים" יותר לפי הקהל ש"צבענו" בקמפיין צפייה בסרטונים. כל זה בשילוב מענה מהיר ללידים, קשר רציף עם המרפאה להבנה תוך כדי מי הלידים הטובים ביותר, מי סגר ומה מנע מאחרים לסגור עזר לנו לשפר את התוצאות עוד יותר ותוך כדי תנועה.

תוצאות

צפיות וצביעת קהלים:

בקמפיין צפיות בסרטון תדמיתי של המרפאה ששימש גם לצביעת קהלים קיבלנו חשיפה רבה לקהל היעד במחיר מצחיק של 10 אג' לכל תוצאה.

הקמפיין הזה שימש כמובן רק כעזר לקמפיין הראשי שהוא מכוון לידים ויצירת קהלים חמים יותר.

קמפיין ראשי (לידים):

בקמפיין הראשי קיבלנו עד היום 688 לידים במחיר ממוצע לליד של 29.81₪, לטיפולי שיניים מורכבים שונים, כאשר מהם המרפאה מייצרת בין 50% ל 70% פגישות ייעוץ שבהם היא סוגרת לחלק מהנבדקים טיפולים שונים.

בחודש האחרון הוספנו קמפיין גוגל חיפוש. מכיוון שבאתר של הלקוח לא היו דפים ייעודיים לטיפולים ספצפיים, יצרתי לו דף נחיתה, שמתי בו את כל קודי המעקב אחר המרות (טלפונים, שליחת טופס, שליחת הודעת וואטסאפ), ואעדכן אתכם בהמשך.

!אל תחכו

צרו קשר לשיחת ייעוץ ללא עלות