4 סיבות שהעסק הקטן שלך צריך פרסום ממומן

בעלי עסקים קטנים דוחים לעתים קרובות פרסום בתשלום כמשהו שהם צריכים להתמקד בו בהמשך הדרך. הסיבה שלהם היא חיסכון בזמן (אם הם מתכננים לעשות זאת בעצמם) או חיסכון בכסף. אבל אפיל והשקעה כספית קטנה בפרסום בתשלום יכולה לסייע רבות ביצירת מכירות והגדלת בסיס הלקוחות שלך. מעבר להכנסות, יש לה השפעה חיובית על תפיסת החברה והמודעות למותג שלך.

נעבור על 4 סיבות לכך שעכשיו זה הזמן הטוב ביותר להתחיל פרסום ממומן.

1. פרסום ממומן מגיע ללקוחות שלך היכן שהם נמצאים

אני לא צריך לספר לכם שכיום כל חיפוש אחר שירות/מוצר או אפילו קנייה אימפולסיבית (כלומר רכישה שלא חשבנו עליה לפני שנתקלנו במוצר)של שירות או מוצר מתחילה באינטרנט.

מודעות בעיתונים הן כבר היסטוריה ולחלק פליירים בשכונה, למרות שזה מתאים לעסקים מקומיים מסויימים, יכולה לשמש לחשיפה ראשונית אבל לא יכולה להיות משהו מתמשך וקבוע.

שיווק דיגיטלי היא הדרך לחשוף את העסק הקטן שלך. פרסומות של תשלום לפי קליק (PPC), כמו אלו שמוצגות ברשת החיפוש של גוגל, מאפשרות לך להציג את החברה שלך כתשובה לחיפוש של צרכן.

לדוגמה, אם נקליד "יישור שיניים שקוף" בגוגל, ארבעת התוצאות הראשונות הן עבור מודעות ממומנות .

ובעוד שלעסקים רבים, גם קטנים ובינוניים פרסום בגוגל הוא הדבר הנכון ביותר, יש כאלה שיכולים לקבל תוצאות לא פחות ואפילו יותר טובות דרך הרשתות החברתיות השונות.

אם לדוגמא הקהל שלכם משתמש בפייסבוק לעתים קרובות, הכי חכם יהיה להשתמש במודעות פייסבוק כדי לקדם את השירות או המוצר שלך במקום שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלך מבלים את רוב זמנם.

וכמובן יש את אינסטגרם שהיא חלק מפייסבוק, טיק טוק, טאבולה ואאוטבריין וזה לפני שדיברנו על הפלטפורמות השונות שיש לגוגל חוץ מחיפוש ישיר, כגון באנרים באתרים, יוטיוב, ואפילו דרך ג'ימייל.

2. פרסום בתשלום מגדיל את היוקרה והאמינות של החברה שלך

בטווח הארוך, מוצר או שירות איכותי יחזקו את המוניטין של החברה שלך ולא פרסום כזה או אחר. אם המוצר או השירות לא טובים אז שום פרסום לא יוכל לחפות על זה לאורך זמן, אך בטווח הקצר, ישנו את מרכיב הנראות והחשיפה לחיזוק התדמית של העסק שלך בעיני לקוחות פוטנציאליים.

כשאנשים רואים פרסומת של חברה (במיוחד מודעה טובה) הם מניחים באופן אינסטינקטיבי שלעסק יש כסף. ואם הם חושבים שלעסק יש כסף הם מניחים שהוא מצליח, מה שאומר שיש לקוחות אחרים. זו דרך עקיפה ומתוחכמת  ליצור סוג של הוכחה חברתית.

3. אתה יכול למקד את המודעות שלך בצורה טובה במיוחד

לאתרים כמו פייסבוק וגוגל יש גישה להרבה נתונים. המשמעות היא שיש להם את היכולת להציב את המודעות שלך בפני הלקוחות הפוטנציאליים הנכונים.

גוגל לא תציג מודעה של אינסטלטור לאיתור נזילות למישהו שמחפש קוסמטיקאית באזור. ופייסבוק יודעת לא להציג מודעות לחוג בלט לילדים בחיפה, לבני 20 שגרים בבאר-שבע, וכן לכוון לקהל הורים לילדים בגילאים הרלוונטיים שגרים בחיפה והסביבה (כמובן שאתה המפרסם צריך לעזור לפייסבוק ככל שאתה יכול בהגדרות הקהל).

לחברות האלה יש את הנתונים כדי למקם את המודעות שלך במקומות הנכונים, וגם את התמריץ. אם האנשים הלא נכונים יראו את המודעות, המפרסמים לא ישיגו את המכירות והלקוחות ופשוט לא יפרסמו שם, או במקרה של גוגל אם אנשים לא רלוונטיים יראו את המודעות הם לא ילחצו על המודעות וגוגל לא תקבל כסף מהמפרסמים שמשלמים לפי הקלקות.

ולכן יש לחברות האלה מוטיבציה גבוהה לעשות הכל כדי שאת או אתה, המפרסמים ישיגו את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

עם הזמן, חשבון המודעות עצמו לומד את התנהגות הקהל ועם ההכוונה הנכונה משפר את התוצאות שתקבלו מהפרסום.

4. יש לך גישה לכלי ניטור וניתוח רבי עוצמה

חשבון המודעות של גוגל ומנהל המודעות של פייסבוק מאפשרים לך למדוד תוצאות ולראות את הביצועים של כל קמפיין ממומן שאתם מעלים. אתם יכולים להציג מידע דמוגרפי על סוגי האנשים שצופים במודעות ולהשתמש בנתונים אלה כדי למקד בצורה מדויקת יותר ללקוחות פוטנציאליים בעתיד.

אפשר אפילו לראות את המכשירים שאנשים משתמשים בהם בתדירות הגבוהה ביותר כאשר הם מקיימים אינטראקציה עם המודעה שלך, לראות באיזו שעה בשבוע או בחודש המודעות מקבלות את התגובות הרבות ביותר, ואפילו להתאים אישית את חשבונכם כך שיציג רק את הנתונים שהכי חשובים ורלוונטיים לכם.

כבעלי עסק קטן, אין לכם תמיד את הזמן והכלים להקדיש לניתוח והפקת דוחות, לגבי הלקוחות שלכם, חדשים וקיימים כאחד, וכלי הפרסום בתשלום מעניקים לכם גישה למשאבים רבי עוצמה שעוזרים לכם לקבל החלטות עסקיות נבונות בכמה לחיצות כפתור.

לסיכום

העידן הדיגיטלי פתח אפשרויות פרסום לעסקים קטנים שלא היו קיימות פעם, אם זה לבנות אתר במחיר קטן ואפילו בחינם, אם זה לפרסם את האתר ולקבל חשיפה ממוקדת לאלה שמחפשים עסקים ושירותים כמו שלכם או אפילו לפרסם ברשתות החברתיות דף עסקי שהקמתם ללא צורך באתר. והכל מבלי לקנות זמן פרסום בשלטי חוצות, שטח פרסום בעיתון ארצי או במקומון או לחלק פליירים בשכונה (לגבי עסקים מקומיים).

רוצים שאעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל?

השאירו פרטים ואחזור אליכם

יצירת קשר

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *